niedziela, 17 lutego 2013

Amigurumi, czyli szydełkowe misie - Hello Kitty

Moje pierwsze amigurumi powstały pod wpływem jednej chwili, w której przypadkowo zobaczyłam takie szydełkowe cudeńka w internecie. Tak zaczęła się moja zabawa z szydełkiem, którym posługiwanie się było dla mnie kompletną zagadką. Okazało się, że szydełkowanie to bardzo proste i przyjemne zajęcie na długie wieczory...

W pierwszym poście prezentuję jeden z moich pierwszych "wyrobów" - Hello Kitty :)






Schemat na kotka znalazłam w internecie, niestety większość tutoriali na youtube.com jest w języku angielskim.

2 komentarze:

  1. ale jak się robi te maskotkę czy może ktoś pokazać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam opis: http://hobbydoer.blogspot.com/2015/02/hello-kitty-opis-wykonania.html

      Usuń